Ефективността на медиите при реализацията на бизнеса дискутират във ВУАРР


„Превръщай недостатъците на обществото в свои предимства!“ – така доц. Димитров – ректорът на Висше училище по агробизнес и развитие на регионите, откри дискусията „Как да използваме най-ефективно медиите за реализацията на своя бизнес?“. По думите му медиите могат да помогнат, но могат и да повлияят в обратна посока в определен момент на даден бизнес.
 
„Затова трябва да ги познавате, да знаете как работят, за да може да ги ползвате.“– акцентира гост - лекторът Николай Илчевски – главен редактор на сайта „Аз обичам Пловдив“. „Както държавата, така и медиите се нуждаят от пари, за да съществуват. За да ползваме медиите, трябва да сме наясно с нашите цели и да не оставяме да бъдем манипулирани, да не се поддаваме на паника. Примери са информациите: "Човечеството ще изчезне след 50 години"; "Настъпва Апокалипсиса през 2012 година", "Нефтът свършва" и други подобни. Медиите култивират навиците – например масови проверки за колани, но не всеки навик е полезен за всеки – като пиенето на голямо количество вода.“ – коментира Илчевски и сподели, че: “Повечето от нещата стават с платени статии, но съществува и скритата реклама, което е нещо много ефикасно. Медиите се интересуват от обществено значими факти и събития. Затова бизнесът трябва да може и да генерира новини. Всеки ден става нещо, което е интересно за медиите. Трябва да се вгледате в живота си, в работата си и да го откриете.“
 
„Журналистиката е прекрасна професия. Дава много знания и контакти. В медиите всеки ден е интересно. Използвайте го!“ – посъветва в заключение гост-лекторът.